Antal år vi var tillsammans: 1.5

Antal gånger du gjorde slut: 3

Antal gånger jag förlät dig: 3

Antal månader det är sedan du gjorde slut: Snart 4.

Antal gånger du ringt för att kolla hur det är med mig: 0

Jag skiter i hur du bortförklarar för dig själv för hur du betett och beter dig. ”Jag är väl inte så bra på sånt här.”

Well fuck you!

Fuck you för att du bara fortsätter med ditt liv som om jag aldrig funnits. Fuck you för att du antagligen mår bra nu. Fuck you för att du blir vän med ex och skriver smilies på våra gemensamma tjejvänners väggar. Fuck you för att du träffar mina kollegor och är så jävla glad att ditt leende hotar att dela ditt ansikte i hälften. Fuck you för att du inte hälsar till mig, eller frågar våra gemensamma kompisar hur det är. Fuck you för att du antagligen just nu går runt och längtar efter att träffa nån att älska så som jag älskade dig. Fuck you för att du hade mitt hjärta i dina händer, knycklade ihop det, klev på det och sen bara gick vidare. Fuck you. Jag ska begrava dig genom att ge mig till nån annan. Sudda ut det sista genom att låta någon annan få min kropp. Och jag ska inte känna att jag är dig otrogen. Fuck you.